27.7.2024

Matkapalaute

Auta meitä kehittämään palveluitamme! Voidaksemme kehittää asiakastyytyväisyyttä ja palveluitamme sekä arvioidaksemme yhteistyökumppaniemme toimintaa maailmalla, kuulemme mielellämme kokemuksistasi. Täytä oheinen lomake ja lähetä se meille, kaikki palaute on arvokasta!

Huom! Tämä lomake ei vastaa reklamaatioilmoitusta. Mikäli sinulla on reklamoitavaa, olethan yhteydessä kirjallisesti suoraan asiakaspalveluumme lomalinja@lomalinja.fi tai Lomalinja Oy Holiday Tours Ltd, Patamäenkatu 6, 33900 Tampere.

Sukupuoli:
4. Mistä sait tiedon matkasta?
(1=erittäin huono / huonosti, 2= huono / huonosti, 3=kohtuullinen, 4=hyvä / hyvin, 5=erittäin hyvä / hyvin)
a) Miten sinua palveltiin, kun tilasit matkan?
b) Olitko tyytyväinen matkan asiantuntija- ja opaspalveluihin?
c) Olitko tyytyväinen matkan palveluihin (hotelli/kuljetuspalvelut/ruokailut/retket)
d) Vastasiko matka kokonaisuudessaan odotuksiasi?
9. Haluan tilata Lomalinjan sähköisen uutiskirjeen

Kiitos vastauksistasi!

Lomakkeen täyttäneiden kesken arvomme Lomalinjan 100 euron lahjakortin kaksi kertaa vuodessa (31.3. ja 30.9.). Arvontaan osallistuvat arvontapäivää edeltävän 6 kk:n ajanjakson aikana annetut palautteet. 

* Pakolliset